ponedeljek, 22. avgust 2011

GOSTUJOČA TIPKOVNICA: Andreja Margon: Pa da bi še kdaj z nami zapela!

Ni potrebno več razlagati, ne? Sedaj že poznamo postopek. Je tekmovanje, so intenzivne vaje. Daš nagradno vprašanje na FB in dobiš odgovor v slabih dveh urah:

Absolutni zmagovalec pa Aleš! "Svaka čast" in pohvale za odzivnost :) No, pa da ne bomo zašli! Po dveh prepetih dneh smo konec tedna kronali s koncertom v Logu pri Vipavi. Tokrat za Gostujočo tipkovnico piše naša druga altistka, Andreja Margon. Andreja, se vidimo na naslednjih vajah, kjer se bomo dogovorili za tisti lep Božični koncert v drevesnici, ki se nam vedno izmuzne?

»Kaj že greš?«, se je oglasil mož. »Ma saj sem že pozna …, poslušaj, ta mali je povečerjal in daj ga spat čez dobro uro! Pa ne razgrajajta preveč, ker ti ne bo hotel zaspati!« Vrat še niti ne zaprem za seboj in že slišim nagajiva glasova:«Ja, ja, mama, bejži že, no!« Saj že veste, kam se mi je tako mudilo. Ni boljšega občutka kot je ta, da greš v svojo rojstno dolino, Vipavsko dolino, na koncert dveh odličnih zborov. Zbor Ipavska, pod vodstvom dirigenta Matjaža Ščeka, je v goste povabil Akademski pevski zbor Univerze na Primorskem pod vodstvom Ambroža Čopija. »No, pa gremo!« Na vrhu Rebrnic prestaviš v »fole« :) in že kmalu si parkiran sredi doline, v Logu, kjer stoji cerkev Marije Tolažnice. Ta mogočni ambient mi je najljubši za poslušanje koncertov. Potihoma sem si želela, da bi kot članica APZ- ja zapela prav tu … no, po sedmih letih ste prišli. (Pa naj se to ne bere kot očitek! Saj poznate pregovor :«Kdor jezika špara …«). Tokrat sem vas, dragi pevci in pevke, poslušala iz ene izmed nabito polnih klopi. Kako »fejst« se mi je zdelo v taki množici, ampak ko ste zapeli … čudovito! Saj veste, naježena koža, občasno mrmranje altovske »štime« pri skladbi O Regem coeli …, celo vdihnila sem z vami ob pričetkih meni poznanih skladb … Pa še bi se našla kakšna cvetka. Nato pa skladba Os justi … še pogled se mi je ustavil na stropu cerkve in občutek je bil nebeški! Pa verjemite mi, da mi ni bilo žal, da sem samo poslušala. »Ipavci« pa so še dopolnili nedeljski koncert.

Hvala vam za nepozabno doživetje. In pridite še kdaj na Vipavsko, dragi APZ-jevci, ker si zaslužite nabito poln prostor poslušalcev.

Moje želje za naprej : pogumno naprej! Saj veste: za glasbo, za užitek! (Pa da bi še kdaj z vami zapela :) ).

Srečno, Andreja Margon

Karmen Klemše pa nas je (u)lovila s fotoaparatom in par fotk je že tu:

1. del: Intenzivne vaje v Vipavskem križu, 20. 8. - 21. 8. 2011

2. del: Koncert s Komornim zborom Ipavska, Imago sloveniae, Log pri Vipavi, 21. 8. 2011

2 komentarja:

  1. se zdi kot da je gregorčku malček nerodno med vsem tistim cvetoberom apzja

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa ja ne nerodno :) Dragi opazovalec, klikni na fotko in poglej učke :D

    OdgovoriIzbriši