torek, 10. april 2012

Fotoshooting iz Zagorja in par krepkih 12 dni pred Našo pesmijo

Česa vsega se človek ne zmeni za šankom. Stojan Spetič je rekel, da smo lušni in mi za šankom izročil fotke iz Zagorskega koncerta. Tistega, ki naj bi bil del projekta o 101 vasi (Pa Zagorje ni bila šele druga vas, smo pa že bolj pridni! Naj nekdo prešteje, prosim, da razčistimo!). Takole nas je ulovil:



Bravo, Ištrijanka, le pokaži mu!







In pravkar je google naznanil še tretji mail na temo Maribora. Mi suza poteće od sreće :) Hvala drage dame! Mi bomo tudi tokrat nakosili bruse! Baje, da je v Mariboru letos praznik, da še Vox navija za nas (kako šele mi za njih) in da ima Alma obveščevalno službo in okrepitve! Brankino sokolovo oko bo tam in ziher tudi Suzana! Jaz se jih kar malo bojim (women power) in bom takoj še enkrat kliknila na play od tistih dveh štikelcev, pa še za dež bom plesala, da bojo gobe zrasle.

Še teden in pol pa bo zopet odprta rubrika Naše Note na Naši Pesmi (NNP)!

3 komentarji:

  1. Neverjetno kako je ratalo fotografu ujet milino na Ambroževem obrazu... :D kar sm ga jest vidu je imel ponavadi na se masko ki je pravila: "je*em vam.... glejte mojo roko!!!" :D:D
    Anonimnež... :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo vas je blo poslušat! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko pobrskam za še kakšno fotko :D Kaj misliš, kaj si je mislil na tisti mižeči? :D

    OdgovoriIzbriši