ponedeljek, 13. oktober 2014

Alenka Rožanc in prvih deset strani.

Predsednica Alenka, je po včerajšnjem koncertu bojda še vedno malo nostalgično razpoložena, v stilu "saj ni res pa je" gleda nazaj, kuje bojne plane za naprej (alumni klub, si mislite?) in pošilja lepe želje Mirku in ekipi.


Takole pravi: 
Naše skupno prvo desetletje trajajoča zgodba se zaključuje. Slej ko prej se vsaka zgodba neha, vsaka zgodba nam nekaj pove. In vsaka pesem nima take sreče. Naša jo je imela. Ta pesem, ki smo jo peli mi, naj bo za spomin in srce.
Hvala, dragi pevci, v čast mi je bilo pred zbor stopiti kot predsednica tega zbora, zares. Z velikim veseljem se spominjam vsake turneje, vsakega koncerta in tudi kiksov, ki spadajo k vsemu temu .. Vse to mi nariše nasmeh na obraz (avtoštop do Beograda Tanje in Alme, laufanje na oder v Cantonigrosu, Tjašin padec na letnem koncertu, koncert v Matenji vasi – spešl edišn, Tünf pa tako ostaja sinonim za: Prišli, vidli, zmagali!)
Kot vsak bruc sem tudi sama sprva malce boječe zastopala pevske vrste, kar se je nato iz leta v leto krepilo .. Toliko prijateljev, novih poznanstev, možnosti videti toliko evropskih mest, izkušenj in popotnic, kot mi je dal APZ, ne  bi bila deležna, če me ne bi sestra tistega junija 2007 povabila zraven zbora na gostovanje v Bosno ..
Hvala Ambrožu, ki mi je zaupal to odgovorno nalogo in vsakič znova ponudil pomoč. Z lepo besedo pohvale in občutkom, da delam dobro, sem dobila še več energije za delo. Ambrož dobesedno iz nemogočih stvari ustvarja realnost .. Ko sem si sama pri sebi mislila: "Pa kako? O kakšnih idejah sanja ta človek ..? Da bomo kar dva cdja izdali v enem letu? ni šans, ni šoldov!" In evo .. kar je napovedal, se je uresničilo.
Hvala Andreji za njen vložen trud, pomoč pri organizaciji (marsikatera karikatura je nastala izpod njenih rok) in za pozitivno energijo na vajah.
Novi pevci in pevke, staro-nova zasedba, pisati se je pričela nova zgodba. Nadaljujte jo in … razturajte! Pa ubogajte nadrejene!
Mirku Ferlanu, novemu dirigentu, želim obilo energije, delovnega elana, v želji, da se hitro pokaže še par fantov v zboru in da vas v decembru že lahko pridemo poslušat. Komaj čakamo! Veliko veselja ob delu in uspešno sezono!



Klapa, in NIKOLI ne pozabite: ENKRAT APEZJEVEC, APEZEJEVEC ZA VEDNO!
Že delam na tem, da ustanovimo Alumni klub APZja .. 1. srečanje - božičkovanje letos. Novi člani, če hočete ali ne! ;)

Alenka Rožanc,
predsednica APZ UP

 












Slikice nam je, kot že tolikokrat do sedaj, poslala Petra Slavec, Petrushka.

Za APZ UP, blogerka v pokoju. Baje so nocoj volitve. Kdo ve, kaj obetajo? Čakamo poročilo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar