sobota, 18. april 2015

V troje je res lepše!

Tisti, ki smo bili na koncertu, smo le dočakali odgovore na vprašanja, kako se povezujeta matematika in glasba. Bom uporabila kar enačbo, ki so jo sestavili pri APZ Maribor (avtor le-te pa naj mi ne zameri). Imamo APZ UP = x, APZ TT Ljubljana = y in APZ Maribor = z. Če to vstavimo v matematično enačbo po zapletenem postopku (no, niti ni tako zelo težak) ven dobimo 3(x + y + z), kar z besedami pomeni v troje je lepše. Našim mariborskim kolegom se zahvaljujemo za gostoljubje in komaj čakamo naslednje, jubilejno 10. srečanje treh APZ-jev.




 1/2 x + 1/2 z

 APZ Maribor


 1/2 z + 1/2 y

 APZ TT Ljubljana

 1/2 y + 1/2 x


 3 (x + y + z)

 "stari" in "novi" apezejevci

 Je treba nazdravt po dobrem koncertu :)

 Stalni pripomočki na turnejah :)









2 komentarja:

  1. Ma ke lepo! Samu Luka mi fali na teh slikah?! Kaj sm samu slep al je res tu lajk prvi APZ UP event ever brez njega? ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe :) S tvojim vidom je zaenkrat še vse OK, je pač tako, da mi ni uspelo dobit fraj v službi :S
    Sta pa že na prvi sliki dva Lukata, tako da za kontinuiteto mojega imena v APZ-ju se ni za bat ;)
    Sigurno pa to ni edini event, ki je minil brez mene, sem pa bil verjetno nekje na 90%+ dogodkih, takšnih in drugačnih ;)

    OdgovoriIzbriši