torek, 19. maj 2015

Prijetno druženje z napredkom!

Tradicionalne intenzivne vaje v Postojni so ta konec tedna minile kot bi trenil - še preden smo dobro ogreli svoje glasilke, priklopili možgančke za učenje novih in obnavljanje starih pesmi, že jih je bilo konec. Poleg učenja novih pesmi smo se odzvali tudi povabilu Vokalne skupine Goldinar in z njimi v soboto izvedli koncert ter seveda krstili naše bruce. Ti so imeli med drugim nalogo napisati tudi prošnjo za sprejem med apezejevce (nekatere izmed teh so bile zelo izvirne). Kot je bilo do sedaj v navadi objavljamo najboljšo prošnjo za sprejem, ki jo je sestavil naš tenorist Anže Bizjak (Lbwjc).

Nekdo pristopi do klavirja, nanj položi prste in zaigra akord. Stopi pred skupino ljudi, enkrat zamahne z roko in ustvari se neverjeten zvok. Nikoli nisem mogel razvozlati uganke, kako je mogoče ustvariti tako skupen zvok s tako različnimi ljudmi. Potiho premišljujem, kako bi vam opisal moje doživetje pri APZ-ju. Vsekakor je nekaj neverjetnega. Moje oči vidijo zbor kot življenje, vokali predstavljajo razvitost človeka in glasba predstavlja čustva. Ampak prav skupinsko delo je tisto, ki nam pove, da skozi življenje ne moremo sami. Potrebujemo eden drugega, da si pomagamo, si stojimo ob strani. To dobroto in povezanost sem videl v tem zboru.Prisotna je na vseh vajah in nastopih, vidi se jo na slikah in posnetkih. Znotraj tega zbora sem obcčutil energijo in prišel do zaključka, da bi mogoče tudi jaz imel tukaj svoje mesto. S tem zaključujem nagovor in začenjam s prošnjo. Če me sprejmete v vašo skupnost obljubim, da se bom potrudil po svojih najboljših močeh za napredek zbora. Hodil bom na 15 minutne pijačke in prenašal klavinove. Kar je najbolj pomembno, pripravljen bom pomagati in stati ob strani vsakemu, ki me bo potreboval. Saj zbor ne more delovati, če ne postavis soseda pred sebe. Zato moji sosedje, lep pozdrav.

Za pokušino vam prilagamo nekaj fotografij, da boste videli, kako dobro smo se imeli. Več jih je obljavljenih na naši facebook strani Akademski pevski zbor Univerze na Primorskem!

 Priprave na koncert v polnem teku.



 Vokalna skupina Goldinar



 Veselje po uspešnem koncertu.


 1. skupina: RIMSKA CESTA

2. skupina: ČRNA LUKNJA

 3. skupina: SUPERNOVA

 4. skupina: VELIKI POK

 Častna komisija




Ni komentarjev:

Objavite komentar