četrtek, 7. marec 2013

Intenzivne vaje "u sjeni palme" Opatijske

Dragi moji, težko pričakovani vikend intenzivnih vaj se pričenja jutri! Nič kasneje kot ob 16. 30 odrinemo izpred Zelenega parka, dokaj priročne lokacije odhoda s kafičem, tržnico in burgerji v bližini. In ne, tokrat ne bomo šli na štop. Če kdo pozabi osebni dokument, ga bomo prešvercali v škatli od klavinove. Če pozabi osebni dokument bruc, časti celemu zboru.
Kaj še (razen osebnega dokumenta) potrebuješ, da boš imel pun kufer svega? Petkov prigrizek, kakšen šold, note (higly important) in svinčnik (bojda navaden, četudi jaz nebodimetreba že več let uporabljam kemični. Alenka, sledijo kakšne sankcije, sedaj, ko sem javno priznala? Sramotilni steber?).
Vse kaže, da letos ne bomo imeli te časti, da bi si hotel delili z Bracom (Še pomnite? Tisti, ki so mu nosili rože in nam je zasegel dvorano za vaje. Baje zdravilec.). Tokrat bomo mi v hotelu Admiral, Braco pa nekje med Virginijo in New Yorkom in ni hudič, da ne bomo imeli najboljše dvorane prav mi, vseh 16 ur vaj in par ur brucošjade! Za tretje intenzivne vaje v Opatiji, torej že tradicionalne, se to tudi spodobi! Kot se spodobi, da se tradicionalno opravi še ena skupinska fotografija v oblačnem/deževnem vremenu.
In še tradicionalna glasbena želja z modrega Kvarnerja (ali po latinsko Sinus Flanaticus/Liburnicus sinus). Ičići mi še kar ne grejo gladko z jezika.


Komaj čakam! Opatijske melodije so res kul!

1 komentar:

  1. in nenamerno, nesramno odrezan posnetek. hmmm. niti ičići se ne sliši :D

    OdgovoriIzbriši